mandag den 22. februar 2010

Wowfor vilde kort og scrapbooking...

Jeg har surfet på nettet her til aften. Jeg har fundet total mange fede kort. Kom til at bestille lidt stempler, nu mangler jeg bare at finde ud af hvordan jeg farvelægge dem... Har læst at man kan farvelægge dem med akvarel farveblyanter, også "gnide" det ud med lidt vand. Men jeg vil undersøge det lidt nærmere. Har bedt om lov til at deltage i et kreativt forum. Der kan jeg jo spørge om hvad folk foretrækker. Derudover så jeg en herinde på bloggen, som har indrettet et helt værelse kun til kort/scrapbookning. Det vil jeg også! Men først skal jeg have ryddet værelset - det i sig selv er en kæmpe opgave! Næsten uoverskueligt :O( Men jeg er fast besluttet, så det skal nok ske - jeg skal bare lige tage mig sammen :O)

1 kommentar:

  1. Åh, ja. Stempler kan man ikke få for mange af. ;o)
    Med hensyn til farvelægning er der rigtig mange muligheder - alm. akvarelfarver, hvor enten først farvelægger med blyanterne og "trækker" farverne sammen med en våd pensel bagefter eller tager farven direkte fra blyanten med en våd pensel og maler direkte på papiret.
    Jeg elsker mine H2O farver, der i princippet er det samme som gammeldags vandfarver, bare med lidt glimmer tilført (-og lidt dyrere....).
    Ellers er der jo også Distress sværter fra Ranger, der giver en flot intens farve, men bruges på stort set samme måde som H2O-farverne.
    Copic/ProMarkers er kvalitets-tuscher, der virker på samme måde som børnene tuscher, de trækker bare farverne flottere sammen og kan "blendes" så der kommer flotte skygger.
    Men jeg kan kun anbefale, at du får meldt dig ind hos Scrapsisters.dk - det er landets bedste, og helt uafhængige forum for kreative sjæle - ses vi der?! ;o)

    SvarSlet