søndag den 7. marts 2010

Jubii, penge tilbage i skat og et godt kup :O)

Jubii søde SKAT (ja altså myndighederne) har været gavmild ved mig igen og givet mig penge tilbage i skat. Så nu har jeg besluttet mig at investerer i en Sizzix Big Shot Machine. Nu er der pludselig længe til pengene tikker ind på kontoen d. 26.marts :Oo Plus jeg har været så heldig at gøre et lille kup. Jeg faldt tilfældig over en som gerne ville sælge sine promarkers, så hun ikke kunne finde ud af at bruge dem, så der sprang jeg på. Jeg købte 5 tuscher for 100,- inkl. porto. 50,- lige ned i mors lomme :O) 50,- mere til opsparingen til Big shot'ten :O) Mit oprydningsprojekt pågår stadig -nu kan jeg forhåbentlig snart se en ende på det hele :O) Glæder mig i hvert fald til at kunne sidde i et fuldstændig opryddet værelse og scrappe helt vildt :O) Ha' en god dag!

1 kommentar:

  1. Tak for de søde ord hos mig;0)

    Åh så dejligt det er med uventede penge og jeg kan godt forstå du gerne vil have en BigShot, den ville jeg aldrig kunne undvære.

    Knus Sofie

    SvarSlet