søndag den 28. marts 2010

Uha, hvor er det lang tid siden jeg har skrevet på min blog - beklager. Silke, min den store pige på snart 5, har haft skoldkopper, så der har været rigeligt at se til :/ Det går jo desværre ud over kreativiteten - øv! Men jeg har da taget lidt billeder af det jeg har lavet mens vi har gået hjemme :) Silke kan heldigvis godt lide at sidde sammen med i mit nyindrettede scrapværelse - hun tegner eller klipper lidt mens jeg laver kort. Det plejer at være ret hyggeligt :)

Dette er min tykke dame :O) Mit første kort efter jeg har opdaget alle disse fantastiske blogs, som mange andre har. Jeg har lavet flere kort med hende gennem tiden - jeg synes hun er sød! Karton er fra cc hobby, det stribede papir er fra panduro, ligesom motivet. Den runde cirkel og sløjfen er rester :O)

Det bliver alt fra mig lige nu, da madlavningen kalder og der står en Clara på 2 år og tørrer næse i mine bukser af ren og skær utålmodighed :O)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar