søndag den 4. april 2010

Barnedåb og et kort til :O)

Den 1. april stod den på barnedåb hos naboen. Vi bor på en vej, hvor vi alle har et super godt sammenhold og venskab, så vi havde slået os sammen om gaven og da jeg(som den eneste) elsker at lave kort, skulle jeg lave kortet til Laura Sofie. Her er resultatet :O)
 

De udklippede figurer er fra Eline Pellinkhof (et klippeark). Figurene er sat fast med 3D puder. Jeg har desværre ikke så mange stempler endnu til at jeg kan vælge og vrage i dem endnu :O) Jeg har i hvert fald ingen baby stembler :O)
Papiret er fra Tilda (panduro) og Heidi Grace. Stickers er vist også fra Panduro.

Jeg kan godt mærke, jeg mangler min Big Short, da jeg skulle bruge bogstaver. Jeg havde ellers besluttet at jeg ville købe min Sizzix Big Shot, da jeg fik skattepenge tilbage. Men min mand blev så skuffet over at jeg ville købe den selv, for han havde åbenbart have købt den til mig i fødselsdagsgave. Så jeg har ikke nænnet at købe den endnu, jeg må vist bare vente til min fødselsdag i slutningen af Maj :O/

Glæder mig i hvert fald til jeg får den.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar