mandag den 5. april 2010

Et ja-tak,vi-vil-gerne-komme-kort :O)

Vi blev inviteret til barnedåb og det ville vi da gerne sige ja tak til. Og som min gamle mormor har lært mig: når man modtager en skriftlig invitation, skal svaret også være skriftlig. Så jeg lavede lige et kort :O)

Motivet er Magnolia, malet med akvarel farver - har besluttet mig for at købe nogle Twinkling H2O farver :O) Blomsterne er også stemplede, kan dog ikke huske hvilket mærke...
Papiret er fra Panduro (har næsten ikke andet, da min bror arbejder for Panduro som sælger. Han finder altid lidt lækkert til mig i Sverige, hvor han hovedsagligt kører :O))
Påskekyllingen er fra Ollyfant, skyerne og solen fra Magnolia :O)

Igen manglede jeg min Big Shot, da jeg skulle bruge bogstaver - glæder mig til maj....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar