onsdag den 7. april 2010

Travl dag i haven og en blogcandy

Vi har været i haven hele dagen, fra kl. 10 i morges til kl. 17 i eftermiddag.
Hvor har det dog været skønt vejr i dag. 13 grader og fuld solskin.
Vi er gået i gang med at male hegnet rundt om vores terrasse - det har en masse krummelurer, så min mand har sprøjtmalet det, mens jeg har slebet. Kan godt mærke, jeg har brugt lidt muskler i højre arm, som jeg ikke er vant til at bruge :Oo
Jeg synes, det er lidt morsomt.Vi hedder Hegnet til mellemnavn og har malet hegnet hele dagen - he, he :O)

Surfede lidt på nettet i går og fandt Annes candyblog - den skal da lige med i dagens blog :O)
http://thormosescrap.blogspot.com/2010/04/det-er-bare-for-vildt.html



JA det bliver ikke så meget kreativt, da det meste af tiden går i haven. Men prinsesse Silke har fødselsdag på lørdag, så jeg skal lige nå at lave et kort til hende :O)

Ha' en god dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar