onsdag den 26. maj 2010

Big Shot på overarbejde...


Jeg har været lidt flad på det sidste, men nu er jeg tilbage og har lyst til at være kreativ :O)

Jeg har lavet et kort til en kollega, som rejser fra os. Dog ikke så langt, men alligevel skal han da have et personligt kort med på vejen :O)

Min Big Shot har været på overarbejde, sammen mine spellbinders og mine Quickutz.
Hvor er verden dog nemmere, når man har en bigshot :)


Lidt sløret billede, beklager!
Stemplet er et jeg har købt på QXL, jeg ved ikke helt hvilket mærke det er.
Men jeg synes nu, han er sød, den lille grill-mand.



Mit næste projekt er,at jeg vil lave nogle piratkort til drenge.
Jeg har købt div. pirat dies til Bigshotten, så de skal da snart prøves af :O)

 
Ha' en super dag :O)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar