torsdag den 27. maj 2010

Lidt forsinkede konfirmationskort:O)



Ja det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg længe har haft travlt både på jobbet og herhjemme.Så jeg har ikke nået at få lagt alle de kort ud som jeg har lavet, for kreativitet skal der være plads til, ellers dør jeg langsomt :O)

Dette kort er lavet til min kollega. Det var lidt af en udfordring, da hun ikke kendte konfirmanden særlig godt, og at hun gerne ville have det skulle lidt formelt... Ja så måtte jeg i gang og dette er resultatet :O)


Bogstaverne er lavet med min Big Shot, med undtagelse af tallene, da jeg ikke har nogen tal til Big shotten endnu. De burde dog ligge på posthuset og vente på mig i dag :O)
Motivet er et 3D udklip, som jeg har haft liggende.

'Skiltet' med tillykke er noget jeg engang har købt i Netto.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar