torsdag den 27. maj 2010

Posten har været her igen....

Ja så har posten været her igen med en lille pakke til mig, med lidt nye scrap-ting :O)

Vi har været til sommerfest i børnehaven i dag, så det er først nu jeg har haft tid til at åbne pakken :O)
Jeg kom til at gå lidt afmok hos Panduro, da deres designark stadig er så billige :O)
Også havde de tilbud på Double Do Dies, så jeg bestilte også et alfabet og lidt tal. Jeg ved ikke om det er noget værd, men nu prøver jeg :O)


Jeg fandt også en sommerfugl og en elefant,som jeg måtte eje.



Også er liiige lidt designark.


Der er nogle af disse, som er gengangere, men jeg har allerede brugt dem, og været glade for den, så dem måtte jeg eje lidt flere af :O)



Lidt Bazzill ark i forskellige farver og med forskellige tryk...



Også alle mine tøseark :O)
Jeg glæder mig især til at finde på noget at lave, med det ark med kyssene...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar