mandag den 14. juni 2010

En dejlig weekend slut :O)

Så er weekenden overstået og hvilken skøn weekend det har været.



Vejret har selvfølgelig ikke været det bedste, men med Le Mans i ”fjereren” har den nu været okay alligevel.

Palle har siddet klisteret foran skærmen, og da jeg ikke gider se Le mans, har jeg størstedelen af tiden opholdt mig i mit kreative værelse.
Det har været skønt at have tid til at være kreativ - det er lang tid siden jeg har taget mig tiden til det.

Jeg har haft hjælp i mit kreative værelse.
Silke synes, det er så hyggeligt at sidde sammen med sin mor og lave kort.
Hun har virkelig øvet sig og går meget op i det :OD


Så vi satte en film på computeren på værelset, som vi så, mens vi lavede kort.
Det var smadder hyggeligt :O)
Jeg håber, jeg får besøg på værelset igen en anden gang :O)

Hvad vi fik lavet i det kreative værelse, må I vente med at se ;O)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar