tirsdag den 1. juni 2010

Fødselsdagskort til en 2 årig






Jeg har prøvet at farvelægge med H2O Twinkling, desværre har jeg ikke så mange farver endnu - jeg har bestilt nogle flere hos Sir Stampalot, men der har været noget kluddermed min order.Nåh men det burde være i orden nu, og den skulle gerne være på vej - håber jeg!
I følge track&trace har pakken endnu ikke forladt UK... Hmm!

Nedenstående kort er til min veninde fra Handelsskolens søn, Marius.
Det er mit første forsøg på at farvelægge med Twinkling H2O...



Stemplet er fra Magnolia, farvelagt med Twikling H2O.
Papiret er fra Panduro.

Katten er farvelagt med almindelige akvarel farver, da jeg ikke havde nogle brune nuancer i H2O.



Jeg ved ikke lige hvor billedet valgte at vende den vej... I min fotohåndtering ser det rigtig ud... Mystisk!
Håber I kan leve med det.

Ha' en SUPER solskinsdag :O)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar