mandag den 28. juni 2010

Flere drengekort



For et stykke tid siden var Silke og jeg i vores kreative rum og lave drengekort til kortkassen.
Her er et par af dem :O)


Jeg har aftprøvet min nye hjørnepunch - den var god :O)
Motivet er fra et klippeark som er fra Tild serien fra Panduro, det samme gælder for stjernerne.
Papiret med skyerne på er noget gammel gavepapir, jeg havde liggende. Så jeg tænkte at det da sikkert også kunne bruges :O)
Slikpapiret er noget jeg har købt i Panduro - jeg kan dog ikke huske hvilket mærke det er. Én ting er dog sikkert, og det er at jeg blev ret så lækker sulten, da jeg sad og klippede ud :O)
Det nederste stykke papir er fra blokken jeg har købt fra DCWV og som hedder 'Blossoms Butterflies Stack'.



Kortet set inden i.

Ha' en super solskinsdag -
og husk de 4 S'er:

Siesta, Solhat, Solcreme og Sluk solariet

Ingen kommentarer:

Send en kommentar