torsdag den 24. juni 2010

Malene - bestillingskort :O)

Mums – jeg har netop modtaget en lækker pakke fra Mosehuset med 4 forskellige lækre te. Der var Boysenbær-te, Pina Colada-te, Chokolade-te og Tempeltræs-te. Også var der en lille prøve med i pakken med en blåbærkage-te. Indtil videre har jeg kun smagt blåbærkage-teen, og den var himmelsk!
Jeg glæder mig meget til at smage resten :O)

Jeg har lavet dette bestillingskort til min kollega.

Hendes datter bliver uddannet pædagog i morgen og hun ville gerne have et personligt kort. Og hvad der nærmest, når det handler om et kort til en pædagog… Farven lilla, kan man næsten ikke komme uden om :O)


Jeg har fået brugt en masse af de ny indkøbte ting :O)
Stemplet er fra Magnolia og farvelagt med Twinkling H2O.
Papiret er fra DCWV og hedder ”The blossoms Butterflies Stack”.
På den øverste del af kortet, har jeg prøvet min nye Cuttlebug Swiss dots Emboss-folder.
Den nederste del er en rest, jeg havde liggende.
Båndet er fra panduro.
Tallene er udskåret med Aquarius alfabet fra Quikutz (fødselsdagsgave fra mine svigerforældre).
Ranken og jordbærene er fra Quickutz (kan ikke helt huske om ranken er fra Quickutz…)


Jordbærene og stempelmotivet er sat fast med 3-D puder.



Inde i kortet har jeg brugt samme karton som på forsiden (Cuttlebug emboss øverst og datoen) til bogstaverne. Igen har min Big Shot med en Quickkutz været i gang med en lille bi.

Hun blev rigtig glad for kortet :O)
Og det affødte lige 2 bestillinger mere - håber jeg kan nå det hele!

Jeg kan mærke, jeg bliver bedre og bedre til de nye tekniker. Men det tog mig alligevel det meste af aftenen og lave kortet :O/
Det kommer vel lige pludselig, også er jeg hurtig som lynet ;O)

Ha' en god sommerdag!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar