onsdag den 23. juni 2010

Sikke en dejlig weekend.

Jeg lovede i sidste indlæg, at I ville få at se hvad Silke og jeg fik lavet i sidste weekend.


Det er blevet til lidt forskelligt.


Denne gang har det primært været drengekort, jeg har fokuseret på, da det manglede i kortkassen på jobbet. Jeg har en tendens til at lave mange pigekort og babykort, da jeg godt kan lide at lave lidt tutte-nuttet kort. Men det skal jo helst ikke være for tutte-nuttet til drengekort.


Jeg har også fået flere forespørgsler på neutrale kort – altså blomsterkort og lignende… Så det bliver mit næste projekt :O)


Dette kort er jeg specielt glad for - jeg synes det er faldet meget godt ud.
Jeg blev så glad for det, at jeg har lavet hele 2 stk.
(Jeg havde kortet med på arbejde i dag, og det var det første, der blev taget :O)

Motivet er fra et klippeark fra Tilda, fra Panduro

Papiret er fra DCWV og hedder ”the blossoms Butterfliesstack”.
Skyerne er stemplet med hero arts stempel. Fra klippearket var der også nogle skyer, de er også klippet ud og sat på.
Båndet er noget jeg har købt i Netto.





Sådan ser kortet ud indvendig.



Inde i kortet er bien fra Quickutz.
Tillykke er fra et stickers ark.

Ha' en god dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar