tirsdag den 8. juni 2010

Snoldeposer

Jeg blev inspireret af Anne og lavede 'liiige' lidt snoldposer til ungerne.
Silke hjalp mig med Big Shot'en - hun synes det var vildt sjovt at dreje på håndtaget.
Så jeg lagde die og papir i og Silke drejede - det var et godt teamwork :O)



Drengenes papir hedder Tiny Times fra Panduro
Pigernes papir hedder Blossomy Freindship fra JB Creative Team


Desværre havde jeg ikke en die eller en punch, som passede i bredden til posen.

Bogstaverne er skået ud på Big Shot'en.
Papiret til bogstaverne er noget tykt gavepapir fra Claras gave fra mine forældre.
Jeg synes det passede perfekt :OD


1 kommentar:

  1. Skønne poser du har fået lavet. Jeg er i gang med æsker til alle pigerne i Emmas klasse (i alt 17 stk.), og tænker nu - da alt papir er skåret, at jeg måske skulle have lavet poser som dine i stedet for.... ;o)

    SvarSlet