fredag den 9. juli 2010

Moster Hanne :O)

Min dejlige moster, Hanne, havde fødselsdag d. 25. juni og vi var inviteret til fødselsdag.
Så hun skulle da lige have et personligt kort med på vejen :O)


Papiret er mit ynglingspapir for tiden og det stammer fra den blok jeg har købt, som hedder 'The blossoms Butterflies Stack'. Det er ikke lige til at se, men der er glimmer på pairet.
Båndet er noget som jeg købte i netto for et stykke tid siden.
Jordbær Die og swirls er fra Quickutz og alfabetet hedder Aquarius, og er også fra Quickutz.


Det var meningen, at der skulle have været et Magnolia motiv på, men der var liiige en datter derhjemme, der synes hun skulle tegne oven på motivet jeg hvade malet. Så det kom altså ikke på (man kunne næsten ikke se hvilket motiv det var, da der var så meget tusch på - hi, hi :OD)

Ha' en dejlig og varm sommerdag :O)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar