onsdag den 18. august 2010

Ja, jeg er her skam endnu :O)

Jeg er ikke helt forsvundet fra blog-verdenen :O)
Jeg har bare været lidt på den lade side, hvad angår kreative ting.

Et lille besøg hos Magnolia i Sverige hjalp på kreativiteten ;O)

Min mands svoger havde fødselsdag i mandags, og som den bil-tosse ham og min mand nu er, måtte der da være lidt bil på kortet :O) De er samtidig i gang med at sætte hus i stand, så jeg synes det var smart at bruge min lille Magnolia Edwin-tømrer og hans skæve plankeværk.
Da Anders(modtageren af kortet) rev deres gamle værelse ned, fandt han en hel myretue under gulvet, så han har fået en masse Quickutz myrer på kortet. Græsset er ligeledes Quickutz, ligesom bogstaverne.



Motivet er som tidligere beskrevet fra Magnolia, malet med TwinklingH2O.





Beklager billedet ligger ned, min computer driller mig lidt :O(

Anders havde ingen ønsker, andet end penge til en HANS (Head And Neck Support), som de skal køre med til næste år i den svenske enduance cup. Så det fik han. Det er derfor, der står HANS i kortet. Som jeg skrev i kortet, må Anders selv om den skal hedder (Hans) Pilgaard eller andet :O)
Racerbilen er fra Quickutz.

Ha' en super dag :O)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar