mandag den 6. september 2010

Kort til en lille dame på 2 år :O)

Min venindes datter, Emma blev 2 år i juli, men de holdt først hendes fødselsdag i midten af august. hun skulle da også have et lille kort :O)


Jeg har prøvet at lave en rundt kort denne gang. Desværre fik jeg sat det hele lidt skævt, kontra åbningen, så det hele blev lidt skævt, når man åbner det. Hmmm, man kan ikke gøre det helt 100% hver gang ;O)



Jeg har brugt magnolia stempler, farvelagt med twinkling H2O.
Der er brugt Cuttlebug embossing folder, Quickutz jordbær.
Papiret er købt i magnolia butikken i Sverige.
Bogstaverne er Aquarius fra Quickutz.



Der er brugt Quickutz bier og ballon.

Ha' en SKØØØØN dag
Det har jeg tænkt mig ;O)

1 kommentar:

  1. Rigtig sødt kort, og flot detalje med at dekorere inden i.

    SvarSlet