søndag den 19. september 2010

Kort til en prinsesse på 5 år :O)

Min datter, Silke, skulle til 5 års fødselsdag i dag og hun kom og spurgte om vi ikke skulle lave en fint kort til Cecilie. Det kunne jeg da ikke stå for :O)
Silke elsker nemlig også at sidde og pille med kort. Så vi hyggede rigtig i går eftermiddags, mens Clara sov til middag. Vi satte en film på computeren ('Simpson's the movie' - Silkes ubestridte favorit- jeg er lidt glad for hun ikke forstår ironien i serien/filmen...), også gik vi igang med kortet.
Silke har valgt det hele, også udførte jeg det.

Her er hvad vi kunne frembringe i samarbejde...


Jeg fik af vide at Cecilie godt kunne lide kager, is og jordbær. Også kunne hun godt lide lyserød og lilla (allermest lilla :O) Desværre kunne vi ikke få plads til isen...


Quickutz: Jordbær, balloner, bier(inde i kortet) og alfabet (Aquarius)


Stempler: Magnolia pige og kage.
Farver: Twikling H2O.



Desværre blev Silke syg til fødselsdagen, og jeg måtte hente hende efter 1½ time. Det var lidt synd for hun havde glædet sig og havde selv valgt gave og pakket den ind :O(
Lige nu ligger vi og hygger på sofaen og ser Gaffi (=Garfield, Silke kan ikke sige Garfield, så han hedder Gaffi :O)

2 kommentarer:

  1. Sikke et dejligt kort, et rigtig tøset et på den gode måde ;o))) Det skal hun nok blive glad for.

    SvarSlet
  2. Virkelig fine kort du laver, så sødt med de små bier.

    SvarSlet