mandag den 25. oktober 2010

60 års fødselsdagskort del 2....

Jeg lovede for at stykke tid siden, at jeg ville lægge et billede på, af vores eget bidrag til min svigerindes svigermors 60 års fødselsdag.
Det var desværre gået i glemmebogen, men bedre sent end aldrig, som man siger ;O)
Her kommer det:

Materialer til kortet:
Stempler: Kagen og Tilda er fra Magnolia. Blomsten(bag Tilda) er fra Hero Arts.
Farve:Twinkling H2O.
Papir: Baggrundspapiret og det sorte med roserne, er noget fra en blok fra Panduro. Papiret med guld er noget meget kraftigt gavepapir.
Blomsterne øverst i kortet fra fra Prima, og har jeg malet dem lidt med T.H2O
Båndet er noget jeg fandt i Netto.
Lige sådan med den dims i venstre hjørne (ved ikke hvad den hedder), er noget jeg fandt i Føtex.
Alfabetet er fra Quickutz og hedder Aquarius.

Figurer er sat fast med 3D puder.

Inden i har jeg sat lidt Hero Arts stempler, farvelagt med T. H2O.

Og nu vil jeg trække i løbetøjet og løbe en tur :O)
Trænger til at få rørt de stive muskler ;O)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar