torsdag den 21. oktober 2010

Hmm, lang tid siden.

Det er vist et stykke tid siden jeg har skrevet på min blog.
Det er dog ikke fordi jeg ikke har været kreativ, det har bare været svært at finde tiden til at lægge det herind. Og da jeg så endelig fandt en times tid, driller min PC og vil ikke lade mig logge ind :O(
Men efter lidt roden rundt, fandt jeg dog ud af det alligevel :O)
Nu håber jeg så det virker :Oo

Vi holder efterårs ferie alle sammen herhjemme - det er så hyggeligt.
I går var vi i Zoologisk have i KBH og hold da op, hvor man føler sig som bonde, når man ikke engang kan finde ud af betale for parkeringen :O/
Efter små 45 min lykkedes det os dog at finde en kiosk hvor man kan købe en ét-dags licens... Ungerne hylede for de ville jo ind og se dyr og vi vadede rundt for at finde en butik, hvor man kunne finde et-dags lincens... Nåh vi fandt det da og kom i zooligisk have :O)

I får lige et stemningsbillede fra i går:
Tigeren er mit ynglingsdyr, så smuk og majestætisk.
En skam vi ikke kan passe bedre på vores verden, så vi kan beholde dem og i stedet for at udrydde dem :O(


Vi var så heldige at få 2 smukke sommerfugle med hjem :O)


Det var ærgeligt, vi var nødt til at vaske det af om aftenen :O(
Men jeg vidste jo ikke rigtig, hvordan pigerne ville reagerer i huden på sådan farve - de er jo aldrig blevet malet før... Men vi fik dem da på billede :O)

Ha' en super dag.

Signe

Ingen kommentarer:

Send en kommentar