fredag den 22. oktober 2010

Kort til en elektrikker...

I midten af september havde min kollega Niels, 10 års jubilæum og da min mand og Niels er kammerater, synes jeg han skulle have lidt ekstra, så jeg kastede mig over kort-mageriet....
Det viste sig dog at være en vanskligere opgave end jeg i første omgang havde regnet med :Oo

Resultatet er her:

Hvis du undre dig over, at der ikke står Niels, så er det fordi jeg har valgt at bruge hans initialer, som vi alle har på jobbet. Jeg var lidt i plads mangel med bogstaver, så et enkelt bogstav fra, gjorde forskellen, derfor hans initialer :O)

Inde i kortet har jeg vanen tro, også dekoreret lidt. Da min mand også arbejder med strøm, måtte jeg have lidt hjælp af en fagmand. Min mand kom på den ide at sætte kabler på kortet. Min første tanke var, ej det kan man da ikke..... men hvorfor ikke?!!
Jeg havde dog lidt problemer med at få dem til at sidde fast... Men jeg fandt selv på at sætte dem fast med strips. Det er godt, man ikke skal sende kortet, for så blev portoen da vist 50,- eller lignende :O)
Jeg fik ikke taget et billede inden jeg skrev på kortet, derfor det hvide felt ;O)


Da Niels elsker kager, slik og andet sødt, skulle han da have en lille muffin.
Han er dog også en ivrig løber, derfor fik han også et par løbesko :O)

Håber I synes om det :O)
Niels blev i hvert fald glad for det ;O)

Materialer brugt til dette kort:
2 magnolia stempler, den lille håndværker, samt kagen, farvelagt med Twinkling H2O.
Quickutz løbesko og alfabet (Aquarius)
Pærene er et billede fra min microsoft pictures, farvelagt med Copics, da jeg printede på en bllækprinter.
Strips og kabler er fra mandens garage :O)

Ha' en super dag.

1 kommentar:

  1. Super god løsning på kortet - og smart tænkt med initialerne.

    SvarSlet