lørdag den 23. oktober 2010

Så har posten været her igen :O)

Se lige hvad der dumpede i min postkasse i dag...



Jeg så denne hos Charlie og jeg måtte bare eje den. Så jeg gik i gang med at finde den på nettet og fandt den på Ebay. Jeg vil se om jeg kan lave lidt julekort a la Charlie :O)

Den store prinsesse og hendes far var kørt en tur, noget med arbejdet...
Så den mindste prinsesse og jeg var alene hjemme - jeg kunne da ikke vente med at prøve denne die. Så frem kom den skønne maskine og Clara drejede og drejede og drejde - hun elsker det :O)
Jeg tror begge pigerne har en fremtid som mulige kortmagere/scrappere ;O)
De elsker i hvert fald at sidde sammen med mig i mit kreative værelse...

Jeg har ikke ret mange julekorts ting, det har aldrig rigtig fanget mig.
Jeg har da lidt fra min gamle kort periode med 3D-kortene, men neeej - det er et overstået kapitel - jeg vil meget hellere dette her ;O)

Men mon ikke, jeg får købt et par jule stempler?!
Det tror jeg nu nok :O)

Ha' en dejlig dag :O)

1 kommentar:

  1. Hvor ser den die skøn ud - jeg var sikker på, at den bestod af flere forskellige dies, men det er jo smart, at det er et sæt.

    Glæder mig til at se alle de julekort, du får ud af den. ;o)

    SvarSlet