søndag den 24. oktober 2010

Spidermus-kort

Min kollega skulle bruge et kort til sit barnebarn, og jeg har haft dette digitale stempel liggende længe. Jeg fandt det hos Anne, som havde det fra scrapsisters.dk.

Jeg synes han er så sød, den lille spidermus :O)
Han er selvfølgelig farvelagt med Twinkling H2O, min farvorit ;O)

Kortet er faktisk ikke helt færdigt, der skal stå hans navn i højre side af kortet, men jeg var i tvivl om stavemåden. kortmodtageren hedder Fillip eller Phillip, så jeg ville vente med at sætte bogstaverne på, til jeg var helt sikker på stavemåden.
Bogstaverne er skåret ud i samme blå karton som baggrunden bag edderkoppe papiret, alfabetet er som sædvanlig Quickutz Aquarius. Må vist indrømme at Aquarius er mit ynglings alfabet :O)

Spindelvævet i det røde karton er lavet med en textureplade fra Fiskars(havde desværre ikke en til min Big short :O/)
Jeg tror nok hans spind hedder scrappers floss, det var en prøve jeg fik med fra Pia(kreative fornemmelser)...

Kortet inden i ser således ud:

Quickuts balloner :O)

Ha' en super dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar