onsdag den 22. december 2010

Uha, hvor er det længe siden...

Uha hvor er det længe siden jeg har blogget :O/

Ja det er jo ikke fordi, jeg ikke har været kreativ, det kniber bare lidt med tiden og få lagt det på bloggen.

Men jeg har desværre ikke været lige så kreativ, som jeg plejer. Øv, men nogen gange er der vigtigere ting, som skal klares…

Jeg har dog været rundt og kigge på alle jeres andres blogge. Hvor er det hyggeligt, alle blogger i december :O)



Det er dog en skam jeg ikke har tid, så jeg også har kunnet blogge hver dag i dec. Det kan være jeg når det til næste år :O)

Der skal i hvert fald lyde et ønske om en glædelig jul og et godt nytår fra min side :O)

~ Signe ~

1 kommentar:

  1. Glædelig jul til dig også. Husk at det kreative og ikke mindst bloggen skal være en fornøjelse og ikke en sur pligt. Men jeg ser da frem til, at du får lagt lidt på bloggen alligevel.... ;o)

    SvarSlet