torsdag den 20. januar 2011

20 års jubilæum

Min kollega Susanne havde 20 års jubilæum i mandags.
Susanne er en af mine gode kortaftagere, så derfor skulle hun have sit eget personlige kort :O)
Susanne elsker kager, slik og alt der er sødt og det mest feje er, at man ikke kan se det på hende.
Derfor skulle hun have et kort med kager :O)


Kvistkarton som bund, resten af papiret er Cosmo Cricket .
Jeg har tyv stjålet Annes design af kortet - håber det er okay :O)
Blomsterne er købt i Rema 1000 - jeg er lidt ked af, at jeg ikke købte nogle flere...

2 x Magnolia stempler, farvelagt med H2O.



Som sædvane har jeg dekoreret indersiden af kortet.
Men jeg glemte at tage et billede, inden jeg skrev kortet, så I har ikke fået det hele med :O)
Isvaflen er faktisk embosset med mit nye embossing sæt - jeg skal vist liiige øve mig lidt mere ;O)

Håber I må få en dejlig kreativ dag :O)

~ Signe ~


1 kommentar:

  1. Sikke nogle dejlige forårs farver, man blir' helt glad indeni ;-)

    SvarSlet