tirsdag den 4. januar 2011

30 års fødselsdagskort

Min søde kollega Helle, fyldte 30 i starten af november, og vi var inviteret til surprice-party. Da alle jo, ved jeg elsker at lave kort, blev jeg sat til at lave et til Helle :O)


Stemplet er et Magnolia stempel og farvelagt med Twinkling H2O.
Må vist tilstå at Magnolia og Hero Arts står højt på min liste ;O)
Går og venter på en lille pakke fra Scrapbook Fun ;O)


Skriften er fra Quickutz Aquarius (surprice ;O)
Papiret stammer fra Panduro, Bazill (polka dots) og en blok jeg ikke kan huske hvad hedder ;O)

Helle blev rigtig glad for kortet, og det er jo det vigtigste.
Om hun blev rigtig glad for surprice partyet ved jeg ikke rigtig - hun er vist ikke så vild med overraskelser af den art :OD

Ha en dejlig solskins dag :O)

~ Signe ~

Ingen kommentarer:

Send en kommentar