mandag den 31. januar 2011

Føs'dagskort til min svigermor :O)

Jeg har gennem et længere stykke tid gerne villet prøve at lave et stafelikort.
Så i anledning af min svigermors fødselsdag, prøvede jeg kræfter med den type kort :O)


Den vejledning jeg fandt, var kortet på 10x10 cm.
Dét synes jeg var liiige i underkanten, så næste gang jeg laver dette kort, vil jeg lave det i en str. 15x15 cm i stedet.
Desværre løb tiden fra mig, så jeg kunne ikke nå at lave det om.
Det er heller ikke blevet med så meget pynt, som jeg gerne ville have.



Mønster papiret er fra My Minds Eye. Faktisk er det papir, som jeg har fået af mine svigerforældre i fødselsdagsgave :O) Grundpapiret er fra Bazill.
Stemplet er fra Magnolia, farvelagt med Twinkling H2O.
De halve perler er fra Netto :O)

Selvfølgelig glemte jeg at tage billede af kortet inden jeg skrev det... Så jeg måtte lige dække det skrevne med en blank seddel ;O)

Ha' en dejlig kreativ dag.

~ Signe ~

Ingen kommentarer:

Send en kommentar