lørdag den 8. januar 2011

Kort til en lille herrer :O)

Min mands fætter blev d. 22.dec. far til en lille dreng.
Mine svigerforældre ville gerne sende en lille ting til ham, men manglede et kort. Så den fiksede jeg da :O)

Er blevet enig med mig selv at jeg skal være bedre til at bruge andre skrifttyper end min ynglings Aquarius. Så her er lidt blandet :O)
Den mørkeblåskrifttype hedder Supermarket og er fra Quickutz, den lyseblå er vist fra Doubbel Do (eller hvad den nu hedder).

Motivet er vist fra Magnolia, farvelagt med Twinkling H2O

Balloner og Mariehønen er fra Quickutz. Stjernen er en rest.

1 kommentar:

  1. Rigtig sødt "velkommen til verden"-kort.

    Sjovt, som man altid griber fat i de velkendte ting - hos mig er det altid Marigold og Blossom-alfabeterne, der kommer i brug.

    SvarSlet