lørdag den 22. januar 2011

Kort til min svigerinde

Min søde svigerinde havde fødselsdag i mandags og jeg havde lavet dette kort til hende.

Magnolia selvfølgelig :O) farvelagt medTwinkling H2O.

Jeg har endelig fundet fidusen med spellbinders, så dem har jeg leget lidt med. Jeg kunne godt tænke mig nogle større, men det kommer vist til at stå på min ønskeseddel til min fødselsdag :O) De næste måneder står dem nemlig på sparetider herhjemme...
Vi er blevet tilbudt at købe medarejderaktier på vores arbejde (vi arbejder i samme virksomhed), som vi selvfølgelig har sagt ja til. De bliver trukket gennem lønnen, så der bliver lidt (meget, synes jeg :O) de næste 3 måneder. Så ingen kreative indkøb til mig :O/
Men det er jo en investering, så mon ikke investeringen kaster lidt afkast af sig på et tidspunkt :O)

Nåh tilbage til kortet.
Jeg har brugt lidt prima-blomster og sat en perle i midten.



Jeg har ikke dekoreret kortet så meget indeni, som jeg plejer.
Men lidt blomster skal der da være ;O)
Disse blomster er købt i Rema 1000,da de havde en masse sjove ting på et tidspunkt :O)

Håber du må få en dejlig kreativ dag - det har jeg nemlig tænkt mig :O)

~ Signe ~

Ingen kommentarer:

Send en kommentar