torsdag den 6. januar 2011

Personlig chokolade æske

Den 22. dec fyldte en af mine kollegaer 40 år.
Der var nogle andre, der havde købt det meste af gaven og jeg fik den svære opgave at at finde på noget til en 50'er....Hmm hvad gør en klog??


De havde tilbud på Twist-blandning, så jeg købte sådanet par stykker, men synes det var liiiiidt kedeligt at komme med 2 kedelige poser...

Papiret er fra en blok fra Panduro.
Skriften er fra Quickutz og hedder Aquarius.

Jeg kunne ikke stå for fristelsen af at klister lidt af dem fast på æsken :O)
Det ser lækkert ud ik'? Jeg sidder i hvert fald og bliver lækkersulten :O)

Til sidst et billede af hvordan pakken så ud, da hun fik den.


Ha' en god dag :O)
~ Signe ~

1 kommentar:

  1. Sådan en æske kunne jeg da oz tænke mig ;-) ..med indhold.
    Godt lavet..

    SvarSlet