mandag den 10. januar 2011

Pyntet syltetøjsglas

Vi har altid et bolcheglas stående på mit arbejde, og jeg opdagede i går, at det var tomt. Vi skiftes til at fylde det op, da alle spiser af det :O)

Da det var et stykke tid siden, det var mig der fyldte det op, købte jeg lidt bolcher, sidst jeg var ude og handle. Plastspanden der plejer at være bolcher i, var blevet smidt ud, så jeg kunne jo ikke så godt fylde den op….


Så jeg gik i mit kreative mode, og lavede et mere kreativt glas.
Vi havde desværre ingen der var lidt større...



Beklager de dårlige billeder - mit kamera er ikke det bedste til at tage billeder om aftenen med :O(

3 kommentarer:

  1. Super kært :) Flot brug af border og muffin. Skønne farver.

    SvarSlet
  2. Næh hvor fint - god ide. 1000 tak for dit søde indlæg - sådan et bliver man jo bare glad i låget af at få. Dejligt når det man skriver bliver læst. =0)

    SvarSlet
  3. Godt lavet - Du er kreativ. Scrap behøver ikk' altid være på karton !!!

    SvarSlet