fredag den 14. januar 2011

Se lige hvad posten kom med i dag :O)

Posten har været her i dag og se lige hvad han havde med:O)


Jeg har længe godt kunne tænke mig at lege med lidt embossing, så jeg fik bestilt lidt grej.
Jeg glæder mig til at komme i gang :O)

Ja også havde de tilbud på Magnolia stempler, som jo er min favorit ;O)
Så der røg lige lidt i indkøbskurven :O)





Nu er jeg spændt på om jeg kan finde ud af det :O/
Men det er der jo kun én måde at finde ud af det på :O)
Håber I får mit resultat at se inden længe ;O)

2 kommentarer:

  1. Lækre sager, du har købt. Jeg glæder mig til at se hvad du finder på ; )

    SvarSlet
  2. Kære Signe.
    Tak for din søde besked! jeg glæder mig til at se, hvad du får lavet med embossing! Det er så sjovt og hyggeligt at rode med :o)
    Knus Engel

    SvarSlet