torsdag den 27. januar 2011

Tja, så har posten været her igen....

Jeg fandt et par rigtig godt tilbud på Ebay, som jeg ikke kunne stå for...
Desværre blev jeg snuppet i tolden :O(
Så jeg har ventet i godt og vel 1½ måned på at få min pakke fra US- øv!
Men nu er den her endelig, og jeg blev lidt fattigere end jeg havde regnet med :O/


Og hold da op, hvor er der mange lækre ting med, som jeg glæder mig helt vildt til at lave masser af kort med :O)



Også havde de en masse embossing dies, for ingen (næsten) penge ;O)



Så de smuttede da lige ned i min virtuelle indkøbskurv :O)

Jeg kan næsten ikke vente med at komme i gang med at prøve det hele. Desværre har jeg været nødt til at arbejde her til aften, for at nå nogle deadlines. Øv. Det pokkers arbejde, det tager meget af ens gode tid :OD
Spøg til side - jeg er rigtig glad for mit job :O)

Ha' en dejlig dag.

~ Signe ~

Ingen kommentarer:

Send en kommentar