mandag den 14. februar 2011

Øko kort :O)

Min søde papmor havde fødselsdag d. 11. feb, så vi var inviteret til at spise hos mine forældre.
Fødselaren havde kun et ønske, penge til skønhedbehandling. Så jeg måtte i krig med kreativiteten, for at lave et pengekort.

Mine forældre er øko mennesker, som dyrker mange ting selv i haven, og altid har haft mange dyr.
Min papmor rider meget, derfor ville jeg gerne lave et kort med en hest. Men det havde jeg desværre ikke. Så det måtte blive en gris - vi havde en gris engang, som vi døbte Møffe (ligesom den fra Jydekompagniet).
Derfor er kortet lavet i kvistkarton (som var det mest øko-agtige, jeg kunne komme på), og en masse grønt, som nok er det mine forældre har mest af i haven, udover blomster og græs :O)

Motivet er fra Ollyfant satmps og farvelagt med H2O.
Papiret er fra Craft4you og Kvist fra Bazzill.


Kortet har fået en pengelomme, da det eneste ønske var penge til en ansigtsbehandling. Der kom lidt Quickutz mariehøne og bi på - jeg elsker de to quickutz :O)

Ha' en skøn dag :O)

~ Signe ~

2 kommentarer:

  1. Se det er jo liige et kort efter min smag med masser af personlige detaljer. Et stempel med en hest kan jeg ikke klare - men får du brug for en igen så sige til - for jeg har en skøn Sizzix die med en hest der kan stå i en døråbning eller se ud fra et vindue. Jeg brugte den i september til et kort til vores svigersøn, der holdt fest på en bondegård. TAK for din søde kommentar - jeg skriver såmænd bare ligesom jeg taler. =0) Men dejligt at høre folk kan lide at læse det.

    SvarSlet
  2. Lækkert øko kort. Flotte elementer, du har fundet.

    SvarSlet