lørdag den 19. februar 2011

Mums, hvem kan ikke bruge sådan en gave??

Jeg har en rigtig sød kollega, som har haft hjulpet mig med lidt privat teknisk tingel-tangel :O) Det skal jeg ikke komme nærmere ind på - jeg vil jo nødig virke dum - host, host :O)
Og det sødeste er at han ikke ville have noget for det.
Men jeg synes nu alligevel han skal have et eller andet for ulejligheden og al den søde hjælp. Så jeg forhørte mig lidt omkring med hans nærmeste kollegaer, hvad han godt kunne lide. Jeg fik af vide, han var lidt af en sukkergris, så han har fået denne gave :O)

Den opmærksomme læser, har måske opdaget at der står noget på låget...
Se, nu ved jeg jo vores IT-drenge godt kan lide en lille morsomhed eller to, så mon ikke de kan lide denne :O)


Jeg synes i hvert fald den var morsom :O)
Jeg ved jo de ikke kan overholde den...

Ha' en skøøøøn dag!

~ Signe ~

1 kommentar:

  1. Det er da en rigtig dejlig gave..Flot pyntet. Håber de blev glade, det ville jeg, men jeg er oz en stor slikmund ;-)

    SvarSlet