tirsdag den 29. marts 2011

40 års jubilæum

Uha, det går ikke så godt med alt det kreative herhjemme for tiden :O/
Der er nogle andre ting, der trækker for tiden.
Men lidt bliver det da til :O)

Min datters (snart døtres :O) børnehave havde 40 års jubilæum og Silke synes vi skulle lave et kort til børnhaven. Det kom til at se sådan ud (beklager den dårlige billedekvalitet, der er sket et eller andet med billederne, da jeg komprimerede dem :O/ ) :


Clara og jeg har haft gang i Big Shotten og rigtig mange af Quickutz'ene.
Æbel, æbelskrog og træerne har jeg ikke haft brugt før.
Jeg gik hjemme med Clara den uge børnehaven havde 40 års jubilæum. Clara havde fået influenza, og den tog en hel uge at komme over. Hurra for bedsteforældre, sød og forstående chef, samt fleksibelt job :O)




Mange af Quickutz'ene er sat sat med 3-D puder.
Desværre glemte jeg at sætte myrene på - jeg havde skåret ca. 20 myrer ud, som skulle sidde på kortet. Men de kom desværre ikke på, så nu må jeg se om jeg kan finde et andet kort at bruge dem til :O)



Silke var rigtig stolt, da vi kom og skulle have kage og hun kunne 'overrække' pædagogerne kortet.
Jeg håber da de vil hænge det op.
Jeg synes selv det blev et godt skilt :O)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar