torsdag den 31. marts 2011

Allerede 6 år...

Vi var inviteret til 6 års fødselsdag hos Sebastian.
Og han skal da have et kort :O)
Det blev lidt hurtigt, da jeg som sædvanlig var i dårlig tid...


Uglen og æblerne er fra Quickutz.
Jeg synes det var passende med ugle og æble, da Sebastian skal starte i skole til sommer :O)

 

Inden i kortet var  'resterne' af kortet til kortmester. Jeg nåede jo desværre ikke at være med til kortmester 2011 pga. sygdom. Men derfor kunne 'resterne' jo godt bruges i dette kort :O)




Beklager billedernes placering, min blog har et eller andet imod mig og driller :O/

Jeg havde hjælp på værelset :O)
Clara med influenza og 39 i feber og med solbriller :O)
 Hun elsker at klippe og lime ting sammen... Måske en fremtidig kort-mager??

Ha' en dejlig dag :O)

~ Signe ~

Ingen kommentarer:

Send en kommentar