lørdag den 12. marts 2011

Sygdom, sygdom og atter sygdom....

Øv altså!
Vi er bare så hårdt ramt af sygdom herhjemme :O(
Det startede med en omgang Roskilde syge, som vi alle havde på skift. Og nu er vi så nået til den influenza-epidimi, som florerer i vores område for tiden. I min datters gruppe i børnehaven er de 15 børn, hvoraf de 8 af dem er syge... Det siger lidt.
Silke havde feber fra lørdag til torsdag, så hun var i børnehave i går for første gang i en uge.
Min mand blev skidt tilpas onsdag og blev hjemme og har været rigtig skidt lige siden.

Jeg kom hjem fra arbejde i går med 38,5 i feber og gik i seng og sov 11 timer i træk og vågnede i morgen uden feber! Hurra :O) Nu må vi se om det bliver ved med at forholde sig sådan ;O)

Men alt dette sygdom har bevirket at jeg slet ikke har fået lavet nogle kort til kortmester 2011 - øv!
Jeg må vel bare deltage til næste år...

Håber alle er ved godt helbred og lidt friskere end os herhjemme :O(

~ Signe ~


2 kommentarer:

  1. Øv øv øv, go' bedring. Håber snart du/I får det godt igen. Scrapværelset venter på dig. Ærgeligt du ikk' er med i Kortmester. Der har været nogle fede opgaver, den sidste er jeg igang med nu. Er spændt på resultatet, vi har ikk' fået noget som helst at vide...
    Knuz Lotte ;-)

    SvarSlet
  2. Ej, hvor træls. Håber I snart er ovenpå igen. Der er ikke noget værre, end når hele familien bliver ramt.

    SvarSlet