onsdag den 25. maj 2011

Blog pause

Uha, tiden går stærkt for tiden – vi er allerede i slutningen af maj måned!!
Det kreative går lidt sløjt for tiden – vi har gang i lidt andre kreative projekter herhjemme :O)

Vi har nemlig lagt nye gulve i næsten hele vores hus.

Bær over med vores fjernsynsbord - vi skal have fundet et nyt :O)
Lige så et sofabord...


Det skal siges, at vi bor i et forholdsvis nyt hus (fra 2002), som vi selv har bygget. Men alligevel har jeg, rigtig længe sukket efter nye gulve. Vi havde gulvtæppe før, og det er altså rigtig svært at holde rent. Specielt med 2 små børn :O)
 Så nu har jeg fået et lakeret egetræsgulv, og hold da op hvor er det nemt at holde rent :O) Ja okay, det kan godt være jeg støvsuger lidt mere end ellers. Men nu ved jeg da at det blive støvsuget op og forsvinder. Og at det ikke ligger i gulvtæppet :O)

Vi mangler stadig vores soveværelse og mit kreative værelse.
Men jeg magter næsten ikke, at skal pakke alle mine kreative ting ned i kasser. Tror jeg kommer til at fylde 50 flyttekasser med kreative ting og sager :O)

Jeg har dog fået lavet lidt kort, jeg har taget billeder af dem, men de er bare ikke nået på bloggen endnu. Lover hermed at jeg skal få det gjort :O)

Håber I alle nyder det gode vejr - nu mangler vi bare varmen skal komme sammen med solen :O)

Signe


Ingen kommentarer:

Send en kommentar