søndag den 29. maj 2011

Kort til tvillinge-piger - bestillingskort

Min søde kollega skulle bruge et kort til hendes pap-datter, som ventede tvillinge døtre.
Så jeg måtte i gang - jeg står jo aldrig tilbage fra en god udfordring ;O)

Jeg havde lidt søde baby-figurer liggende fra Panduro.
Så har jeg haft gang i mine spellbinders.

Jeg kan simpelthen ikke huske hvad papiret med fulgene hedder. Det er købt i Panduro og papiret med striberne er købt i Magnolia shoppen i Borås :O)
Jeg håber på at min mand har lyst til en tur til, til Borås :O)

Beklager billedet med baby er lidt sløret.

Som sædvane er koret pyntet indvendigt.
Jeg fik lidt på puklen af min mand, fordi jeg har lavet 3 balloner til et sæt tvillinger... Jeg ved ikke - jeg synes bare 3 balloner passer bedre ;O)

Ha' en dejlig kreativ dag :O)

Signe

Ingen kommentarer:

Send en kommentar