fredag den 24. juni 2011

Færdig-med-uddannelsens kort :O)

Vi var i starten af maj til en færdig-med-uddannelsens/30 års fødselsdags fest.
I så kortet til den 30 årige fødselar for et par dage siden - i dag kan I så få lov til at se kortet til den færdig uddannet :O)

Motivet er fra Magnolia, farvelagt med Twinkling H2O.
Det var det tætteste jeg kom på en travl forretningskvinde :O)
Så har jeg haft gang i mine nye spellbinders, samt lidt Quickutz - og min printer, ikke at forglemme ;O)

Beklager det lidt slørede billede... Mit kamera driller mig lidt...

Nu sidder du sikkert og tænker, 'hvorfor har hun dog ikke skrevet uddannelsens navn???'... Jo ser du, hvis jeg skulle have skrevet det på forsiden af kortet, skulle jeg vist have brugt en str. A3 i karton. Se her hvorfor

En dejlig diskret titel, pyntet med lidt Quickutz :O)

Håber du får en fablouless day (citat Ole Henriksen).

Signe

Ingen kommentarer:

Send en kommentar