mandag den 27. juni 2011

Udfordrende barnedåbskort

Min veninde ville gerne have mig til at lave et kort til en barnedåb. Og jeg er jo som altid behjælpelig med at lave lidt kort - I loooove it (citat Ole Henriksen) :O)

Det lidt specielle ved kortet var at hun ikke var 100% sikker på hvad den lille skulle hedde - hans forældre kunne åbenbart ikke blive enige om (som jeg sagde til min veninde - bare de da er blevet enige, når de skal i kirken :OD).

Så jeg måtte kun skrive datoen for dåben, så det gjorde jeg.


Da jeg havde sat de første tal på, kunne jeg godt se at det var lidt svært at se hvad der stod, da papiret falder for meget sammen. Men da var det for sent... Øv!


Motivet er fra Toys'R'us (tro det eller lad være). De havde en hel masse sådanne motiver for 10,- pr. pakke. Det kunne jeg da ikke stå for :O)

Håber du er kreativ derude i Cyberspace :O)
Signe

1 kommentar: