mandag den 25. juli 2011

Et ægte morfar kort / A true grandpa card.

Min dejlige far havde fødselsdag i starten af juli og han skal da have et kort :O)
Min far er et meget kreativt menneske, der spiller musik og maler meget.
Det afspejler hans kort -der skulle være plads til lidt af hvert :O)

This is a card to my dad, who had birthday i start of July.

Beklager det lidt slørede billede.


Jeg synes det var passende at lave et staffeli kort, når min far maler :O) Derfor er der selvfølgelig også en palét med farver på.
Hvis du har lagt mærke til grønsagerne nederst på kortet, så er det fordi mine forældre dyrker meget af deres mad selv.

My father paints a lot of beutiful art. He is so creative in so many ways, plays music, have a great garden, makes delicious food. So therefor is the card filled with lots of symbolism.


Det skal vist ikke være nogen hemmelighed at min far er lidt af en slikmund. Derfor er der strøget slik overalt på kortet. Og min far elsker at grille, derfor grillen :O)

There is a lot of candy on the card because my dad loves candy. And the barbecue is because he loves to barbecue.

Til slut er der motivet - det er fra panduro, farvelagt med Twinkling H2O.
Min far er uddannet tømrer, så han er jo lidt fiks på fingrene, deraf den lille handymand :O)

The stamp is from Panduro, the coloring is Twinkling H2O (my favorit coloring).

Håber din weekend har været lige så fantastisk som min :O)

Hope you had a great weekend :O)

Signe

Ingen kommentarer:

Send en kommentar