lørdag den 2. juli 2011

Se lige hvad jeg endelig har fået købt :O)

Jeg har rigtig længe ønsket mig en scorpal og nu fik jeg penge i fødselsdagsgave til at kunne købe en :O)
Så den kom med posten i forgårs - jeg har skam allerede brugt den flere gange, bla. til et fødselsdagskort til min far :O)


Jeg troede dog, jeg havde bestilt en i cm-mål, men det var i tomme-mål :O/
Så dem må jeg jo bare lære at bruge ;O)

Den er allerede blevet brugt til andet end kort/karton.
Vi skulle hænge nye lamelgardiner op og de skal jo måles op og klippes, så de er lige lange. Der kommer til at være et lille buk foroven og det vil jeg jo gerne have skulle være lige lange. Så i stedet for at måle osv. brugte jeg da bare min scorpal - det kan den også bruges til :O)
Det blev perfekt, lige som jeg gerne ville have det ;O)

Ha' en dejlig kreativ, om end våd, lørdag :O)
Herhjemme har den stået på sump hele dagen med DVD-film og afslapning. Vejret indbyder jo ikke ligefrem til andet :O)

Signe

Ingen kommentarer:

Send en kommentar