torsdag den 11. august 2011

10 års fødselsdagskort/ 10 years old and a bitrhday card.

Min mands niece fyldte 10 år i søndags og i den anledning, skulle hun da have et kort :O)
Freja er selv den heldige ejer af en Big Shot. Jeg var lidt fristet til at vælte mig i quickutz til hende. Men i år havde vi besluttet, at hun skulle have perler og knyttegarn i massevis, da hun er ret så skrap til at lave knyttede armbånd :O)

Der er papir fra My Minds Eye og baggrundspapiret er fra en blok fra Føtex.
Stemplet er et Sugar Nellie-stempel, farvelagt med twinkling H2O.
Bogstaver er fra Quickutz og hedder 'Aquarius'.
Også er der brugt en enkel spellbinder.



Kortet er ikke rigtig pyntet inden i - tiden løb lidt fra mig. Vi kom hjem fra ferie lørdag aften og skulle til fødselsdag kl. 12 om søndagen. Jeg havde dog forbredt mig lidt og farvelagt motivet på ferien.
Men jeg havde da lavet 2 spellbinders, en til forsiden og en tilbagsiden.
Jeg ved ikke, hvad man kalder denne type åbning på kortet - det åbnes midt på.

Ha' en skøn dag :O)

Signe

2 kommentarer:

  1. Sødt kort, og god idé med den "alternative" åbning ;-)

    SvarSlet
  2. Et rigtigt tøse-kort med de farver og et rigtigt sødt stempel :-)

    SvarSlet