onsdag den 26. oktober 2011

60 års fødselsdagskort til farbror Svend :) / 60 years birthday card

Min mands farbror, Svend fyldte 60 år for kort tid siden og han skulle da have et kort :)
Dem kan jeg da heldigvis leverer :)
Beklager de slørede billeder - har vist fået indstillet kameraet forkert:/


My husband's uncle, Sven turned 60 recently and he should then have a card:)
Those I can happily provide:)
Sorry the blurred images - have set the camera wrong: /




Svend er murer, som fornylig er gået på efterløn.
Desværre har jeg ikke ret mange murerting,så det måtte være en tømrer, der blev lidt modificeret :)
Stemplerne er fra Magnolia, farvelagt med Twinkling H2O.
Jeg må indrømme, jeg ikke kan huske hvor papiret er fra. Baggrunds papiret er kvistkarton.
Der er brugt lidt Quickutz, som forskelligt værktøj, græs og bogstaver. Alfabetet hedder 'Supermarket'.


Svend is bricklayer who has recently gone on early retirement.
Unfortunately I have not many bricklayer stuff, so it had to be a carpenter, which was slightly modified:)
The stamps are from Magnolia, colored with twinkling H2O.
I must admit I can not remember where the paper is from. Background paper is recycled cardboard.
I have used some Quickutz as different tools, lawn and letters. The alphabet is called 'Supermarket'.


 
Håber du har haft en skøn kreativ dag :)

Hope your day has been good and creative:)

Signe

Ingen kommentarer:

Send en kommentar