mandag den 24. oktober 2011

En tur på Fisketorvet :)

Vi har været på shoppingtur på Fisketorvet i dag, og der ligger jo en Søstrerne Grene. Det skal siges, at vi bor i Kalundborg, og ikke har en så fantastisk nips butik liggende i byen :) Så det er altid sjovt at komme ind i den forretning, selv min mor eeeelsker den forretning ;)
Der måtte vi da lige en tur ind :)
Se hvad jeg fandt





Jeg har allerede lidt ideer til et par kort med Jordbær Marie, hvis I kender hende. Mine piger elsker hende, så jeg har lovet at lave lidt kort med hende :)


Jeg har længe gerne ville finde noget retropapir, som ikke var for meget retro og dette faldt totalt i min smag :)

Jeg glæder mig helt vildt til at komme i gang med at lave en masse nye kort med disse skønne mønstre :)

Ydermere fandt vi dette:




Mine piger valgte øjene - de var sikre på vi nok skulle finde nogle sjove ting med dem. Og de har sikkert ret :)

Men nu er vores efterårsferie slut og i morgen melder hverdagen sin ankomst på ny :)
Håber I alle har haft en god kreativ ferie (for dem som har haft det) eller måske bare en kreativ weekend :)

We have been shopping in our holiday and this is some of the things we bought.
I am so looking forward to make new cards with the paper.
But know our holiday I over and tomorrow everyday life is back as usual.
I hope you all had a great creative weekend


Signe

1 kommentar:

  1. Det er sørme nogle lækre ting, du har købt. Jeg har desværre heller ikke en Søstrene Grene lige om hjørnet.

    SvarSlet