lørdag den 22. oktober 2011

Kort til en ung herrer på 6 år / Card to a young gentleman

Silkes klassekammerat, og legekammerat på vores vej, Tobias fyldte 6 år i starten af oktober.
Vi giver normalt ikke gaver til børnene på vejen, men Silke synes Tobias skulle have et kort og en hjemmelavede gave, så hun lavede en perleplade til ham, mens jeg lavede et hurtigt kort.

Jeg har opdaget at jeg er blevet hurtigere til at lave kortene – endelig! Jeg synes, jeg er en evighed om at lave kortene… Men øvelse gør vel mester.
Silke's classmate and playmate on our road, Tobias turned six years in early October.
We usually do not give gifts to children on the road, but Silke wanted Tobias to have a card and a homemade gift. So she made the gift for him while I was doing a quick card.
I've discovered that I’m getting quicker to make the cards - finally! I think I have an eternity to make cards ... But practice makes perfect.



Da alle mændene (og drengene) på vores vej interesserer sig for biler, så er Tobias ingen undtagelse. Så derfor er selvfølgelig biler på Tobias’ kort!
Jeg har igen brugt et Hängler og Stängler stempel, farvelagt med Twinkling H2O.
Bogstaverne er Quickutz, og hedder Supermarket.

Since all men (and boys) on our road is interested in cars, Tobias no exception. So of course cars on Tobias' card!
I have again used a Hängler and Stangl stamp, colored with twinkling H2O.
The characters are from Quickutz, named Supermarket.



Denne gang er kortet ikke dekoreret ret meget indvendigt, men der er da blevet plads til et par Quickutz balloner.
This time the card is not decorated much inside, but there's always room for a few Quickutz balloons.

Jeg håber du må få en ganske fantastisk weekend :)
I wish you a GREAT weekend :)


Signe

Ingen kommentarer:

Send en kommentar