lørdag den 29. oktober 2011

Kort til kortkasse / cards for sale

Jeg har jo en kortkasse på mit arbejde, hvor jeg har lidt kort til salg.
Mest for at få fornemmelsen for hvad folk godt kan lide og fordi jeg synes det er lidt sjovt :)
Det skal jo ikke være kort til 40,- (det gider folk ikke give for dem ;)
Derfor lavede jeg lidt af disse




De blev da meget søde :)
Jeg mangler stadig at finde på nogle herrer kort, som er lige så nemme at lave... Gode ideer modtages gerne :)

Jeg glemte at tage billede at bagsiden.
Det er så smart lavet, at der er sat et lille indlæg bag på kortet, så man alligevel kan åbne og skrive i det :)
Nederst på åbningen er stemplet en lille board :)

I have a box at work where I have cards for sale.
People don’t want to pay a lot of money for the cards, so I have made these cards.
I still need to find some ideas as these for cards for men. Good surgeons are received :)


Signe

1 kommentar:

  1. Du er bare super kreativ...Jeg er startet med at male julestempel motiver...

    SvarSlet